دوشنبه ۱۲ شهریور ۰۳

آموزش الکترونیک ، اینترنت اشیا ، مطالب مرتبط ب آردوینو

چرا به پشتیبانی و نگهداری سایت نیاز داریم

۶ بازديد

پشتیبانی و نگهداری سایت

در عصر دیجیتال امروز  طراحی ، پشتیبانی و نگهداری سایت به معنای فقط راه اندازی و رها کردن آن سایت نیست. وب‌سایت‌ها برای اطمینان از عملکرد، امنیت و تجربه کاربری بهینه  ، نیاز به پشتیبانی و توجه مداوم دارند. تفاوتی ندارد که از چه نوع سیستم مدیریت محتوایی برای راه اندازی سایت خود استفاده کرده اید ، پشتیبانی و نگهداری موثر وب سایت برای موفقیت بسیار مهم است.

چه بسیار سایتهایی بوده اند که از طراحی بسیار خوبی برخوردار بوده ولی بدلیل عدم پشتیبانی و نگهداری صحیح بعد از یک سال از صفحه دنیای مجازی حذف شده و فقط هزینه ای را بر صاحبان آن تحمیل نموده اند.  و وقتی که از صاحبان اینگونه سایتها میپرسیم از عدم کارآیی سایت به ما میگویند . ایشان انتظار دارند با یکبار طراحی سایت و از روز بعد از آن مشتریان بسیار زیاد در سایت مشغول خرید محصولات و یا خدماتشان باشند .

در صورتیکه ما میدانیم که اینگونه نیست و طراحی سایت تازه ابتدای راه است و تا سایت مان به سایتی مانند دیجی کالا و یا سایتهایی با رده بندی پایین تر برسد راه بسیار زیادی داریم . اما اگر برسد ، چه شود !!؟!. در این راهنمای جامع، ما  علت و اهمیت پشتیبانی و نگهداری سایت را بررسی می‌کنیم و به کارهای ضروری که باید به طور منظم انجام شوند تا وب‌سایت شما به خوبی کار کند، می‌پردازیم.

چرا به پشتیبانی و نگهداری سایت نیاز داریم و آیا این امر ضروری است؟

پشتیبانی و نگهداری سایت به چند دلیل حیاتی و کاملا ضروری است. در اینجا به مهمترین دلایل این موضوع می پردازیم:

امنیت:

پشتیبانی و نگهداری سایت بصورت منظم به شناسایی و اصلاح آسیب‌پذیری‌های امنیتی کمک می‌کند و از وب‌سایت شما در برابر تلاش‌های هک، بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری محافظت می‌کند.

عملکرد:

کارهای تعمیر و نگهداری مانند بهینه سازی کد، فشرده سازی تصاویر و پاکسازی پایگاه داده می تواند سرعت و عملکرد سایت را بهبود بخشد و تجربه کاربری خوب و پسندیده را افزایش دهد.

سئو:

موتورهای جستجو به وب سایت هایی علاقه دارند که به طور منظم به روز می شوند و به خوبی نگهداری می شوند. با تازه نگه داشتن سایت خود و بدون خطا، می توانید رتبه و دیده شدن سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید. این نیز مورد یک از مهمترین کارهای مرتبط با پشتیبانی و نگهداری سایت میباشد که بایست توسط مدیر وب سایت همیشه مد نظر قرار گیرد .

تجربه کاربری:

لینک های شکسته، محتوای قدیمی و زمان بارگذاری کند می توانند بازدیدکنندگان را ناامید کرده و آنها را از سایت شما دور کنند. تعمیر و نگهداری منظم تجربه کاربری روان و بدون دغدغه را برای کاربران تضمین می کند.

ارتفاء برند:

وب سایتی که به خوبی نگهداری می شود، تأثیر مثبتی بر برند شما دارد و حرفه ای بودن، قابلیت اطمینان و اعتماد را به بازدیدکنندگان منتقل می کند.

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.